Herbaworks 3 in 1 - Rahsia Turun Berat Badan dengan Selamat dan Berkesan

by - Monday, April 01, 2019

Hai.
pejam celik..pejam celik.. dah bulan 4 kan.. Ingat lagi awal tahun haritu, pernah buat wishlist nak turunkan berat badan sebelum raya. haha lepas dah 4 bulan, nan hado la.. berat makin bertambah naik adelah... oi sedar-sedar naik sampai 105kg.

Penat jugak kadang-kadang nak diet bila kita ni jenis yang susah nak kawal nafsu makan kan.. Lepastu, i ni ada je jaga diet (kadang-kadang T_T) lepastu bersenam.. tapi, ada jugak lebihan lemak yang degil gila. Stubborn fat cells. And yeah... mission failed. hahaha..

Jadi..kali ni, disebabkan nekad nak kurus tapi cara SELAMAT, BERKESAN dan MUDAH. Sengaja nak capslock dan bold kan perkataan tu sebab mengaku jela kita semua suka result yang bagus tapi mudah kan.. So, untuk misi kuruskan badan kali ni, i amalkan.. Tadaaa...

HERBAWORKS 3 IN 1 UNTUK RAHSIA TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN SELAMAT DAN BERKESAN

Jadi sebelum mulakan program penurunan berat badan, mari kita timbang berat badan dulu dan tengok hasilnya.. betul ke berkesan tuuu? Sana sini dengar produk Herbaworks 3 in 1 ni bagus siap ada testimoni hilang 3 kg dalam seminggu lagi. Ini salah satu usaha i buat untuk bantu dalam pembakaran lemak sehingga menjadi debu setelah mencuba pelbagai jenis diet. Biar dia gone camtuh je.
Sejak bila berat naik sampai 104.8kg ni? huhuhu sadis.

Apa yang menarik dalam Herbaworks 3 in 1 ni, ia tak macam minuman kurus yang lain tau. Ia adalah minuman kesihatan yang kandungan dalam minuman ini turut mengandungi 3 bahan utama yang digunakan untuk membantu penurunan berat badan secara semulajadi iaitu Garcinia Cambogia, African Mango dan L-Carnitine..

I amalkan minum 2x sehari, pagi sebelum sarapan dan sebelum makan malam. Kali ni, i cuba amalkan minum ni tanpa bersenam sebab nak tau keberkesanan produk ni macam mana.. Sanggup stop aktiviti bersenam tu.
Ia datang dalam bentuk sachet macam ni. Senang nak bawa masuk handbag kan. Nak bancuh pun senang.. Tak payah nak panaskan air, boleh terus bancuh bersama air sejuk je. Dan.. ia rasa sedap perasa strawberry hokey.. Mudah nak consume.
Kandungan kalori untuk 1 sachet ni pun rendah je. Cuma 67kcal untuk 1 sachet ni. Dah jimat kalori intake dalam sehari kan. 
tik tok,

tik tok,

Finally.. berani untuk timbang..!

So teehee...
ini baru 14 hari tau.. dah loss 2.3kg. Jadi, kita boleh cuba sehingga capai berat badan ideal sebelum raya. hehe.

Produk kurus yang terbaik ialah produk yang mampu mengawal selera makan, melawaskan bukan cirit birit dan membuatkan kita kenyang. 

Jenuh la kalau makan produk yang cirit birit oi, takut tercicir.

Ok, ini pengalaman peribadi masa i minum minuman ni. Hehe.. perut tak bloating, lawas sangat, dan tak rasa lapar. Sebab kan orang besar macam kita ni, kena la kawal makan. Tapi jenis yang pantang nampak makan terus berselera macam i ni, wajib cuba Herbaworks 3 in 1 ni untuk cara kuruskan badan dengan selamat.
BANTU KURANGKAN RASA LAPAR, BAKAR LEMAK & DETOX BUANG TOKSIN

Sekian. yang ada masalah macam i ni yang jenis susah nak turun berat badan je tau betapa bahagianya bila berat badan semakin menurun dengan cara yang selamat macam ni..
Yang nak cuba cara kuruskan badan.. silakan. Raya pun nak dekat tu.. Jom la sama-sama kita. Yang penting ada kelulusan dari KKM dan tiada kesan sampingan. Boleh dapatkan info mengenai Herbaworks 3 in 1 ni di website di bawah ;
Toodles~


#herbaworks #testimoniherbaworks3in1 #diet #fatburner #slim #minum #detox #bakarlemak #cepatkurus #gilataknak #showusyourstash #sapotlokal #kurussihat #misimengecil #tipskurus #sayanakkurus #rapi #selamat #weightlossjourney #weightlosstransformation #setiaalam #selangor #malaysia

You May Also Like

0 comments