Miera Hassan dalam majalah REMAJA

by - Tuesday, May 01, 2012

So terharu sebab dapat mesej dari rakan blogger lain bagitau blog pink kite masuk REMAJA edisi Mei 2012. 

mereka pun nampak pink lah..

So terharu jugak sebab roomate bersusah payah tolong belikan majalah ini untuk kite petang tadi selepas kite merayu-rayu macam penyanyi lagu kekasih yang lari tu. Terus cepat-cepat kite hupdate padahal esok kite ada test berderet.

Tadaa. I like ♥ ♥ 

Anyonyonyo..

Ini permulaan yang terbaik buat kite bulan ni :)
Terima kasih semua


You May Also Like

7 comments

  1. waaaaaaaaaaa, jeles! haha
    tahniah kak!! :D

    ReplyDelete
  2. tahniah sayang!!!! eh eh terima kasih bagitau. *kita tak tgok lagi ni

    ReplyDelete
  3. wah! best! dah fofular dah nie..:)

    ReplyDelete
  4. okay kite pun jeless ! heeee :)

    ReplyDelete