Perihal Budak Debab

by - Sunday, February 05, 2012

Cuti sem ni memang masa untuk mencuba segala masakan baru sebab masa kat kolej tak dapat nak masak. Tak ada dapur.I feel so ketagih nak masak kat rumah sampai sanggup bukak buku resepi untuk bagi mak abah makan masakan anak dara yang dirindui. alalala... memang rajin anak dara sorang ni.

Cuti sem juga memang mendajal kesihatan badan apabila konon ketepikan pemakanan seimbang, dan bedal apa sahaja yang telah diidamkan sepanjang minggu. Nafsu yang membuak-buak. Okay we get it. Tak perlu nak nafsu yang membuak kat sini. Betul-betul ambil kesempatan atas kadar metabolisma yang rendah T_T

Namun baru-baru ni jumpa dengan kawan-kawan lama. Sungguh menyayat hati bila ramai tegur saya dah gemuk termasuk jumpa dengan incik awak dan cikgu sekolah. Oh ye, baju lama dah tak muat. semua ketat. Ish..ish..ish.. sungguh ketara kenaikan badan. 

Ini gambar lama, masih sempat pinjam baju kawan.
emak dah bising sebab badan makin gemuk. Baju sendiri pun emak dah boleh pakai untuk pegi keje. Ish.. makin menjadi-jadi lemak dibadan. Sekarang nak slap some of that fat burning lotion on my thighs and get on the treadmill!

You May Also Like

2 comments

  1. training mase dalam suksis dulu aplly la... joging ke.. sit up ke... mencabar kamu untuk menurunkan berat badah... semoga berjaya... tapi jangan stress.... terima mje kejadian allah tu dengan berlapang dada... kan.. kan.. kan...

    "encik awak" tak kesah punye... jangan risau....

    ReplyDelete
  2. Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book
    in it or something. I think that you can do with a few pics to
    drive the message home a little bit, but instead of that, this
    is great blog. An excellent read. I will definitely be back.
    Feel free to visit my homepage : bodyweightburnreviews.com

    ReplyDelete