kisah cinta.. eh?

by - Wednesday, December 14, 2011

Assalamualaikum :)

masa muda belia remaja, masa baru mula-mula nak belajar bercinta, mak ngan abah tak bagi. muda lagi kata mereka. perlu fokus pada pelajaran. Bila dah tua bangka (eh.. muda lagi sebenarnya) tgk adik-adik sekolah yang bercinta masa belajar lagi, mula rasa

" ish.. budak lagi. tak matang"
padahal dulu pun menggatal jugak. memang tak sedar diri.. T_T

baca gosip terbaru??
oh.. belum? ok.. saya cakap sikit la.. pagi td baca dalam surat khabar pasal budak bawah umur,
buat projek dalam relung air.
mmg gile.. yela.  muda tu.. isk3.. sekarang nk salahkan siapa? salah situasi dan persekitaran?? kan?

cinta itu buta ye? hihi

You May Also Like

19 comments

  1. faktor filem2, drama tv yg memaparkan adengan yg tidak sepatutnya...

    ReplyDelete
  2. bercinta sb nafsu mmg mcm ni lah..hehhe..btw.nice blog..done follow u n follow me back k

    ReplyDelete
  3. peh sakit kepala baca komen fb tu~

    ReplyDelete
  4. woah...penin ak bace..leh msuk akal ke huruf a = q ?

    meh qku cube..senqal budqk2 nih..post kqt fb plqk tuh...mqlu lqqq....

    ReplyDelete
  5. jahanam apa. satu haram tak boleh faham.awrrr

    ReplyDelete
  6. jenuh nak pahamkan apa yang cuba diorg bualkan..

    ReplyDelete
  7. 2 la jadiny lau budak2 xmatang belajar bcinta...

    ReplyDelete
  8. jadah ape bhse tu. pening nk memahaminye..

    ReplyDelete
  9. wkaka... xpaham? sama la.. jom tonggekkan bontot ats katil (pss xde kene mengena.lalala)

    ReplyDelete
  10. errrr.. mmg tak fhm apa yg di bahasa kan tu.. maaf ye dik oi...akk ni bm dpt berapa ja.. ahks

    ReplyDelete
  11. errrr.. mmg tak fhm apa yg di bahasa kan tu.. maaf ye dik oi...akk ni bm dpt berapa ja.. ahks

    ReplyDelete
  12. haha.. sama je kak.. sy pun xpaham.. mungkin huruf a dh berubah ke q kot slama ni.. perosak bahasa

    ReplyDelete
  13. geli okehh..
    Anwar Hadi said : sangat x comel..hahah..
    tah hape2,perlu ke nk tulis kt fb..adooii..

    ReplyDelete
  14. xphm tulisan anak anak mude skg..bnyk sgnt gne word yg entah pape...

    ReplyDelete
  15. ape taip ayat camni. pelik betul. a jadi q.

    ReplyDelete
  16. haha.. cinta itu kan buta.lalala

    ReplyDelete
  17. ish tak paham dorang ni taip apa..
    -.-

    ReplyDelete
  18. haha.. gantikan dgn huruf yang sepatutnye.. selamat membaca.. kah3

    ReplyDelete